Key account
manager pro
retail (m/ž)
Máš motivaci, tah na branku a komunikační dovednosti? Znáš retailové prostředí a umíš pracovat s daty? Pak hledáme právě tebe.
Key account manager pro retail (m/ž)
Kdo jsme?
Již více než 30 let je Zeelandia synonymem pro kvalitní produkty a služby v potravinářském průmyslu. Naším cílem je být první volbou pro naše zákazníky a podporovat je v jejich úspěchu.
Koho hledáme?
Do budoucna chceme rozšířit spolupráci s retailovými řetězci. Proto posilujeme náš obchodní tým o nového Key account managera pro retail, který/á bude:
🤝 budovat silné vztahy s retailovými zákazníky se zaměřením na prodej do in-store pekáren,
💰 maximalizovat prodej a využívat nových obchodních příležitostí, zejména prostřednictvím obchodních trianglů B2B2C.
Zda jsi ten pravý/ta pravá, poznáme podle těchto indicií:
- Máš tah na branku, silnou motivaci a odolnost vůči tlaku. Tvým hlavním úkolem bude přinášet prodejní výsledky, přestože získávat nové zákazníky nebude jednoduché. Neúspěch Tě nesmí odradit, ale naopak vyburcovat k ještě lepšímu výkonu.
- Kamarádíš se s počítačem a systémy a řídíš se pomocí dat. Bez evidence dat o zákaznících, obchodních aktivitách a prodejních výsledcích budeme slepí. Následná analýza příčin prodejních úspěchů a neúspěchů Ti umožní adekvátně zareagovat a zlepšit své výsledky. Další nedílnou součástí Tvé práce bude pravidelné mapování a analyzování trhu a konkurence. Pomůže Ti při hledání nových obchodních příležitostí a sledování nových trendů.
- Vynikáš svými prezentačními a komunikačními dovednostmi. Zákazníka si musíš získat. Přesvědčit ho, že právě náš produkt mu přinese požadovanou hodnotu. Naslouchat jeho potřebám, řešit jeho požadavky i stížnosti. Komunikace bude probíhat na různých úrovních a bude potřeba se tomu přizpůsobit.
- Jsi rozený vyjednavač. Budeš vyjednávat obchodní podmínky, cenové nabídky a připravovat smlouvy.
- Orientuješ se v FMCG. Zkušenosti s potravinami jsou nutností.
- Máš zkušenosti s retailem. Musíš se orientovat v tomto prostředí a být schopen vést jednání s nákupčími
- Jsi ochotný/á se učit. V našem portfoliu máme více než 500 položek. Abys mohl/a být zákazníkům plnohodnotným partnerem, bude potřeba se v nich zorientovat a znát jejich aplikace.
- Retailové prostředí je ti blízké. Retail má svá specifika a znalost struktury řetězců Ti pomůže se v nich prosadit.
- Umíš si zorganizovat svůj čas a práci. Tato pozice poskytuje poměrně velkou míru volnosti, o to větší požadavky ale klade na Tvou sebedisciplínu a schopnost dobře si vše naplánovat. Jedině tak budeš schopný/á efektivně plnit své prodejní cíle.
- Komunikace v angličtině ti nedělá problém. Budeš aktivně zapojený/á v korporátní pracovní skupině. V rámci ní probíhají setkání a workshopy se zahraničními kolegy z obchodu, sdílejí se poznatky a zkušenosti. Angličtinu je tedy třeba zvládat v psané i mluvené formě.
- Máš smysl pro spolupráci. Ocení ho nejen zákazníci, ale i interní partneři, třeba oddělení marketingu, vývoje a technologie v rámci rozvoje produktů.
Jestli máš vše potřebné, pošli nám motivační dopis a životopis. Už teď se těšíme na to, čím v nás vzbudíš zájem o osobní setkání s Tebou.
Doplňující informace
Místo výkonu práce: Česká republika
Požadované cizí jazyky: Angličtina
Benefity: Bonusy/prémie, Služební vůz (i pro soukromé účely), Dovolená 4 týdny + 1 týden placeného volna navíc, Vlastní organizace práce a času, Sleva na firemní výrobky, Firemní akce, Vzdělávací kurzy
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek, Pracovní smlouva.
Chceš zjistit víc o pozici, podmínkách nebo naší společnosti? Zavolej a zeptej se ( +420 381 791 824 )
Chceš zjistit víc a raději píšeš e-mail ( prace@zeelandia.cz )
Informace o zpracování osobních údajů zájemců o práci najdeš tady